سه شنبه 6 آبان 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و زمینهها
هیئت تحریریه
نمایه سازی های مجله
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
فرم ارسال مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم پاسخ نویسنده به داور
راهنمای دریافت ORCID
برای داوران
داوری همتا
اسامی داوران
گروه داوران سال 1397
گروه داوران سال 1398
گروه داوران سال 1399
گروه داوران سال 1400
گروه داوران سال 1401
گروه داوران سال 1402
گروه داوران سال 1403
ملاحظات اخلاقی
سیاست های نشریه
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
در دست چاپ
برگشت به فهرست مقالات
|
برگشت به فهرست نسخه ها
Ethics code: IR.MUMS.REC.1403.105
مقایسه آموزشهای تلفیقی وارونه-بازی با وارونه-سنتی بر یادگیری و رضایتمندی درس بارداری و زایمان دانشجویان مامایی
منا لرکی
،
ناهید جهانی شوراب
،
زهرا هادی زاده طلاساز
*
1
،
محدثه فرهمندنیا
1- ،
hadizadehz@mums.ac.ir
چکیده:
(98 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده میباشد.
نوع مطالعه:
پژوهشي اصیل
| موضوع مقاله:
آموزش در پرستاری و مامایی
دریافت: 1404/3/25 | پذیرش: 1404/7/7
ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
ارسال پیام به نویسنده مسئول
بازنشر اطلاعات
این مقاله تحت شرایط
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License
قابل بازنشر است.