در دست چاپ
برگشت به فهرست مقالات
|
برگشت به فهرست نسخه ها
Ethics code: IR.MUMS.REC.1403.105
مقایسه آموزشهای تلفیقی وارونه-بازی با وارونه-سنتی بر یادگیری و رضایتمندی درس بارداری و زایمان دانشجویان مامایی
منا لرکی
،
ناهید جهانی شوراب
،
زهرا هادی زاده طلاساز
*
1
،
محدثه فرهمندنیا
1- ،
hadizadehz@mums.ac.ir
چکیده:
(99 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده میباشد.
نوع مطالعه:
پژوهشي اصیل
| موضوع مقاله:
آموزش در پرستاری و مامایی
دریافت: 1404/3/25 | پذیرش: 1404/7/7
ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
ارسال پیام به نویسنده مسئول
بازنشر اطلاعات
این مقاله تحت شرایط
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License
قابل بازنشر است.