در دست چاپ
برگشت به فهرست مقالات
|
برگشت به فهرست نسخه ها
Ethics code: IR.MUI.NUREMA.REC.1402.193
Clinical trials code: IRCT20240330061384N1
تأثیر بکارگیری اتاق فرار به عنوان یک بازی ارزیابی کننده بر تفکر انتقادی و خودکارآمدی در عملکرد بالینی دانشجویان پرستاری: یک کارآزمایی بالینی تصادفی شده
میثم رضازاده
1
،
عاطفه اعلائی
*
2
،
فریماه شیرانی
1
،
محمدصادق ابوطالبی
1
،
نگار فرج زاده
1
،
نسرین سلیمیان
1
1- دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، اصفهان، ایران
2- دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، اصفهان، ایران ،
ms.allaei@gmail.com
چکیده:
(61 مشاهده)
در دست چاپ
واژههای کلیدی:
نظریه بازی
،
تفکر انتقادی
،
خودکارآمدی
،
دانشجویان پرستاری
،
تمرین بالینی
نوع مطالعه:
پژوهشي اصیل
| موضوع مقاله:
آموزش در پرستاری و مامایی
دریافت: 1403/11/20 | پذیرش: 1404/3/17
ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
ارسال پیام به نویسنده مسئول
بازنشر اطلاعات
این مقاله تحت شرایط
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License
قابل بازنشر است.