جمعه 23 خرداد 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و زمینهها
هیئت تحریریه
نمایه سازی های مجله
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
فرم ارسال مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم پاسخ نویسنده به داور
راهنمای دریافت ORCID
برای داوران
داوری همتا
اسامی داوران
گروه داوران سال 1397
گروه داوران سال 1398
گروه داوران 1399
گروه داوران 1400
گروه داوران 1401
گروه داوران 1402
ملاحظات اخلاقی
سیاست های نشریه
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
در دست چاپ
برگشت به فهرست مقالات
|
برگشت به فهرست نسخه ها
Ethics code: IR.MUI.NUREMA.REC.1402.193
Clinical trials code: IRCT20240330061384N1
تأثیر بکارگیری اتاق فرار به عنوان یک بازی ارزیابی کننده بر تفکر انتقادی و خودکارآمدی در عملکرد بالینی دانشجویان پرستاری: یک کارآزمایی بالینی تصادفی شده
میثم رضازاده
1
،
عاطفه اعلائی
*
2
،
فریماه شیرانی
1
،
محمدصادق ابوطالبی
1
،
نگار فرج زاده
1
،
نسرین سلیمیان
1
1- دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، اصفهان، ایران
2- دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، اصفهان، ایران ،
ms.allaei@gmail.com
چکیده:
(48 مشاهده)
در دست چاپ
واژههای کلیدی:
نظریه بازی
،
تفکر انتقادی
،
خودکارآمدی
،
دانشجویان پرستاری
،
تمرین بالینی
نوع مطالعه:
پژوهشي اصیل
| موضوع مقاله:
آموزش در پرستاری و مامایی
دریافت: 1403/11/20 | پذیرش: 1404/3/17
ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
ارسال پیام به نویسنده مسئول
بازنشر اطلاعات
این مقاله تحت شرایط
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License
قابل بازنشر است.