دوره 33، شماره 2 - ( بهار 1404 )                   جلد 33 شماره 2 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

Ethics code: IR.MUI.NUREMA.REC.1402.193
Clinical trials code: IRCT20240330061384N1

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Rezazadeh M, Allaei A, Shirani F, Aboutalebi M, Farajzadeh N, Salimian N. Effects of using escape room as an assessment game on critical thinking and self-efficacy in clinical performance of nursing students: A randomized clinical trial. Avicenna J Nurs Midwifery Care 2025; 33 (2)
URL: http://nmj.umsha.ac.ir/article-1-3205-fa.html
رضازاده میثم، اعلائی عاطفه، شیرانی فریماه، ابوطالبی محمدصادق، فرج زاده نگار، سلیمیان نسرین. تأثیر بکارگیری اتاق فرار به عنوان یک بازی ارزیابی کننده بر تفکر انتقادی و خودکارآمدی در عملکرد بالینی دانشجویان پرستاری: یک کارآزمایی بالینی تصادفی شده. مجله مراقبت پرستاری و مامایی ابن‌سینا. 1404; 33 (2)

URL: http://nmj.umsha.ac.ir/article-1-3205-fa.html


1- دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، اصفهان، ایران
2- دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، اصفهان، ایران ، ms.allaei@gmail.com
چکیده:   (487 مشاهده)
در دست چاپ
متن کامل [PDF 1129 kb]   (86 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي اصیل | موضوع مقاله: آموزش در پرستاری و مامایی
دریافت: 1403/11/20 | پذیرش: 1404/3/17 | انتشار: 1404/4/16

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله مراقبت پرستاری و مامایی ابن‌سینا است. استفاده غیرتجاری از مطالب وب سایت، با ذکر منبع بلامانع است. 

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق | 

© 2018 All Rights Reserved | Avicenna Journal of Nursing and Midwifery Care

Designed & Developed by : Yektaweb |