Ethics code: IR.MUMS.REC.1403.105
larki M, jahani shoorab N, Hadizadeh-talasaz Z, farahmandnia M. Comparison of combined flipped-game-based teaching with flipped-traditional teaching on learning and satisfaction of pregnancy and childbirth courses among midwifery students. Avicenna J Nurs Midwifery Care 2025; 33 (4)
URL:
http://nmj.umsha.ac.ir/article-1-3294-fa.html
لرکی منا، جهانی شوراب ناهید، هادی زاده طلاساز زهرا، فرهمندنیا محدثه. مقایسه آموزشهای تلفیقی وارونه-بازی با وارونه-سنتی بر یادگیری و رضایتمندی درس بارداری و زایمان دانشجویان مامایی. مجله مراقبت پرستاری و مامایی ابنسینا. 1404; 33 (4)
URL: http://nmj.umsha.ac.ir/article-1-3294-fa.html
1- ، hadizadehz@mums.ac.ir
چکیده: (972 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده میباشد.
نوع مطالعه:
پژوهشي اصیل |
موضوع مقاله:
آموزش در پرستاری و مامایی دریافت: 1404/3/25 | پذیرش: 1404/7/7 | انتشار: 1404/10/5