دوره 33، شماره 4 - ( پاییز 1404 )                   جلد 33 شماره 4 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

Ethics code: IR.MUMS.REC.1403.105

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

larki M, jahani shoorab N, Hadizadeh-talasaz Z, farahmandnia M. Comparison of combined flipped-game-based teaching with flipped-traditional teaching on learning and satisfaction of pregnancy and childbirth courses among midwifery students. Avicenna J Nurs Midwifery Care 2025; 33 (4)
URL: http://nmj.umsha.ac.ir/article-1-3294-fa.html
لرکی منا، جهانی شوراب ناهید، هادی زاده طلاساز زهرا، فرهمندنیا محدثه. مقایسه آموزش‌های تلفیقی وارونه-بازی با وارونه-سنتی بر یادگیری و رضایتمندی درس بارداری و زایمان دانشجویان مامایی. مجله مراقبت پرستاری و مامایی ابن‌سینا. 1404; 33 (4)

URL: http://nmj.umsha.ac.ir/article-1-3294-fa.html


1- ، hadizadehz@mums.ac.ir
چکیده:   (971 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
متن کامل [PDF 1189 kb]   (10 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي اصیل | موضوع مقاله: آموزش در پرستاری و مامایی
دریافت: 1404/3/25 | پذیرش: 1404/7/7 | انتشار: 1404/10/5

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله مراقبت پرستاری و مامایی ابن‌سینا است. استفاده غیرتجاری از مطالب وب سایت، با ذکر منبع بلامانع است. 

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق | 

© 2018 All Rights Reserved | Avicenna Journal of Nursing and Midwifery Care

Designed & Developed by : Yektaweb |